V případě reklamace vyúčtovací faktury či plateb je třeba vyplnit formulář Reklamace v sekciDokumenty ke staženía zaslat nám ho na e-mail reklamace@mnd.cz.
Zpráva pro reklamaci by měla obsahovat tyto informace:
příjmení a jméno zákazníka,
kontaktní údaje (telefon, e-mail, adresu),
číslo odběrného místa (EIC kód, číslo smlouvy),
popis reklamované události.
Reklamaci lze uplatnit pouze písemně do 30 dní od přijetí faktury.
Stížnosti
Vaše spokojenost je u nás na prvním místě, a proto stížnosti v MND vítáme. Opravdu. Jde nám o to, abychom stále dokola neopakovali stejné chyby. Rádi proto od vás získáme podněty, na čem bychom měli zapracovat. Stížnost či podněty ke zlepšení nám můžete napsat na e-mailreklamace@mnd.cz nebo nám zavolejte na bezplatnou linku800 400 500 (každý den od 8 do 20 hod.).
Pomohl vám tento článek?
Napište nám prosím, pokud vám nějaká informace v článku chybí. Na základě vašeho podnětu můžeme
pomoci dalším zákazníkům.
Svoje konkrétní dotazy k našim produktům a službám však prosím pište na mnd@mnd.cz
nebo volejte 800 400 500. Vašemu požadavku se tak můžeme věnovat dříve.