Menu

800 400 500

Moje MND

Reklamace a stížnosti

Reklamace

Reklamaci nám prosím zašlete písemně e-mailem z adresy, kterou máte uvedenou u své smlouvy. V případě reklamace vyúčtování či plateb můžete využít formulář Reklamace v sekci Dokumenty ke stažení (ten není potřeba podepisovat) a zaslat nám ho na e-mail reklamace@mnd.cz, event. poštou na adresu MND a.s., Obchodní úsek, Úprkova 807/6, 695 01  Hodonín. Reklamaci vyúčtování lze uplatnit do 30 dní od jeho přijetí.

Zpráva o reklamaci by měla obsahovat:

  • specifikaci odběrného místa (číslo smlouvy nebo EIC/EAN kód),

  • popis reklamované události (např. spotřeby energie za uvedené období, koncového a počátečního stavu měřidla, fakturované ceny, zahrnuté platby apod.),

  • v případě reklamace vyúčtování číslo dokladu,

  • případně doložení potřebných dokladů, fotografií apod. (např. měřidla nebo dokladu o platbě).

Tyto informace potřebujeme, abychom mohli Vaši reklamaci vyřešit co nejrychleji. Přijetí reklamace Vám potvrdíme e-mailem nebo SMS (v případě reklamace přijaté poštou).

 

Stížnosti

Vaše spokojenost je u nás na prvním místě, a tak jsou pro nás Vaše stížnosti a podněty cenným zdrojem pro zlepšení našich produktů a služeb. Stížnost či podněty ke zlepšení nám můžete zaslat e-mailem na urgence@mnd.cz nebo zavolat na bezplatnou linku 800 400 500 (každý den od 8 do 20 hod.).

Pomohl vám tento článek?

Napište nám prosím, pokud vám nějaká informace v článku chybí. Na základě vašeho podnětu můžeme pomoci dalším zákazníkům.

Svoje konkrétní dotazy k našim produktům a službám však prosím pište na mnd@mnd.cz nebo volejte 800 400 500. Vašemu požadavku se tak můžeme věnovat dříve.

Děkujeme za vaši odpověď



Nenašli jste odpověď?

Pokud jste nenašli odpověď na svůj dotaz, neváhejte nás kontaktovat.
Volejte zdarma 800 400 500 nebo pište na adresu mnd@mnd.cz.