Menu

800 400 500

Moje MND

Reklamace a stížnosti

Reklamace

V případě reklamace vyúčtovací faktury či plateb je třeba vyplnit formulář Reklamace v sekci Dokumenty ke stažení a zaslat nám ho na e-mail reklamace@mnd.cz.

Zpráva pro reklamaci by měla obsahovat tyto informace:
 

  • příjmení a jméno zákazníka,

  • kontaktní údaje (telefon, e-mail, adresu),

  • číslo odběrného místa (EIC kód, číslo smlouvy),

  • popis reklamované události.

 

Reklamaci lze uplatnit pouze písemně do 30 dní od přijetí faktury.
 

Stížnosti

Vaše spokojenost je u nás na prvním místě, a proto stížnosti v MND vítáme. Opravdu. Jde nám o to, abychom stále dokola neopakovali stejné chyby. Rádi proto od vás získáme podněty, na čem bychom měli zapracovat. Stížnost či podněty ke zlepšení nám můžete napsat na e-mail reklamace@mnd.cz nebo nám zavolejte na bezplatnou linku 800 400 500 (každý den od 8 do 22 hod.).

Pomohl vám tento článek?

Dejte nám prosím vědět. Zpětná vazba je pro nás důležitá.
Na základě vaší odpovědi můžeme pomoci dalším zákazníkům.

Děkujeme za vaši odpověď.

Budeme rádi, když popíšete, jaká informace vám v článku chybí.


Nenašli jste odpověď?

Pokud jste nenašli odpověď na svůj dotaz, neváhejte nás kontaktovat.
Volejte zdarma 800 400 500 nebo pište na adresu mnd@mnd.cz.