Menu
Zákaznický portál VO
17. 12. 2018

MND má nejspokojenější zákazníky v energetice

Společnost KPMG již druhým rokem vydává žebříček 100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku. Jsme rádi, že do stovky nejlepších se letos probojovalo i MND a získalo vůbec nejlepší umístění v energetice.

Od vstupu na retailový trh v roce 2014 se MND řídí jasnou misí: „Nabídkou dlouhodobě výhodných cen, jednoduchých a férových podmínek chce posouvat zažité způsoby nabízení energií domácnostem“.  Výsledky studie KPMG potvrzují, že se MND vydalo správnou cestou, která se zákazníky rezonuje.

V průběhu července a srpna provedla společnost KPMG průzkum českého trhu z hlediska zákaznické zkušenosti. Průzkumu se zúčastnilo víc než 5 tisíc respondentů. Cílem bylo zjistit situaci v desítce odvětví a sestavit žebříček stovky nejlepších značek z hlediska komunikace a celkové zákaznické zkušenosti.

Respondenti hodnotili společnosti, se kterými mají osobní zkušenost, ne starší než 6 měsíců. Zákaznickou zkušenost lze dle průzkumu popsat optikou šesti pilířů zákaznické zkušenosti: integrita, řešení problémů, očekávání, čas a úsilí, personalizace a empatie.

Snaha zlepšit služby v energetice začíná nést ovoce. Poprvé se totiž do stovky firem dostaly firmy poskytující energetické služby. První z těchto firem je MND, která se v celkovém žebříčku všech firem v Česku umístila na 43. místě.

Celý výzkum si můžete přečíst zde: https://www.nejlepsi.cx/energeticke-sluzby.

Zpět na archiv