Vážení zákazníci, děkujeme za váš zájem o naši nabídku. Doporučujeme uzavřít smlouvu online na www.mnd.cz. Naše infolinka může být nyní přetížena. Na navýšení její kapacity pracujeme. Vaše MND
Hlavní stránka>Novinky>Nejčastější otázky zákazníků

Nejčastější otázky zákazníků

27. ŘÍJNA 2021

Z důvodu obrovského zájmu o naši nabídku může být naše infolinka přetížená. Přinášíme vám proto odpovědi na vaše nejčastější otázky.

Jak lze nejjednodušeji získat smlouvu u MND?

Nemusíte chodit na pobočky ani telefonovat na zákaznickou linku. Dodávku energií od MND si můžete sjednat snadno na www.mnd.cz. Přepisem energií k MND vás provedeme krok za krokem z pohodlí domova a veškeré dokumenty můžete podepsat online prstem na mobilu či myší na počítači. V online formuláři se přesně dozvíte, jaké dokumenty jsou zapotřebí, a ty pak můžete rovnou buď nafotit nebo nahrát přes mobil či ze souboru v počítači.

Jaký je postup po uzavření smlouvy u MND?

Pokud jste si u nás uzavřeli v těchto dnech smlouvu, tak se o vás postaráme. Nemusíte tedy již nikam psát, telefonovat ani reagovat na další sms či nabídky jiných dodavatelů. Od dodavatelů poslední instance vás převedeme do čtyř týdnů od té doby, kdy s námi podepíšete smlouvu.

Přišel mi email či SMS od jiného dodavatele, který mě u sebe také vítá. Co to znamená?

Často se skutečně na infolince setkáváme i s tím, že naše zákazníky nějakým způsobem oslovují jiní dodavatelé a vítají je jako svoje zákazníky, popřípadě jim posílají další nabídky a informace. Všechny nové zákazníky proto ujišťujeme, že na tyto výzvy nemusí nijak reagovat. Pokud s námi podepsali smlouvu, tak s nimi počítáme a výpověď u dodavatele poslední instance vyřídíme co nejrychleji.

S ohledem na aktuální vytíženost kapacit odhadujeme, že od nás začnou noví zákazníci odebírat již do čtyř týdnů od uzavření smlouvy. O přechodu k nám je budeme informovat pomocí sms či emailem. Není tedy nikam třeba již psát, ani telefonovat.

Jak dlouho budu muset platit zálohy dodavateli poslední instance? Kdy začnu platit MND a v jaké výši?

Zálohy DPI budete muset zaplatit jen na období, za které budete od DPI energie odebírat. Rozpis záloh MND je zákazníkům rozesílán po zahájení odběru. U MND budou tyto zálohy vs. DPI významně nižší, a to jednak kvůli nižší ceně MND oproti dodavateli poslední instance, ale i proto, že zálohy v MND zákazníkům rozložíme na celý rok odběru.  Více naleznete v přiložené tabulce.

Jsem již zákazníkem MND, kde zjistím, jaký mám produkt?

Tuto informaci snadno zjistíte online v našem zákaznickém portále Moje MND . Další možností je dohledat si název ceníku ve svém vyúčtování, následně si ho zobrazit na webu v sekci Dokumenty a ceníky ke stažení. V něm je vždy uvedeno období, pro které je platný popřípadě i to, zda má či nemá fixovanou cenu. Název ceníku je také uveden v potvrzovacím e-mailu, který od nás zákazníci při přechodu k MND dostávají.

Jak si mohu změnit výši záloh

V případě, že si chcete změnit výši záloh či jejich frekvenci, způsob nakládání s přeplatky a nedoplatky, pak doporučujeme nevolat na naši zákaznickou linku, která je přetížená, ale využít:

  • online zákaznický portál Moje MND, do kterého se přihlásíte na www.mnd.cz nebo
  • e-mail mnd@mnd.cz, na který nám pošlete jméno, příjmení a číslo smlouvy či zákaznické číslo, kterého se změna týká. To je uvedeno na faktuře nebo rozpisu záloh.