MND.cz
Hlavní stránka>Novinky>S online portálem Moje MND je správa energií rychlá a jednoduchá

S online portálem Moje MND je správa energií rychlá a jednoduchá

24. KVĚTNA 2023

Služby spojené s dodávkou energií stále vylepšujeme. Proto jsme na základě zákaznické zpětné vazby spustili vylepšený zákaznický portál Moje MND.


Zákazníci v něm vyřídí vše potřebné týkající se energií rychle a jednoduše online z pohodlí svého domova. Na portálu mají na jednom místě veškerou smluvní dokumentaci, aktuální ceník i přehled o své spotřebě. Mohou si v něm měnit údaje o odběrném místě či si zadat například samoodečet.

„Při tvorbě nového zákaznického portálu jsme se soustředili na to, aby byl především funkční a intuitivní a umožňoval splnit všechny základní potřeby zákazníků. Ti mohou jeho funkce využít jak z počítače, tak z mobilu,“ uvádí Markéta Hruzová, ředitelka provozu a zákaznické péče společnosti MND Energie, a.s.

Zákazníci se do portálu Moje MND mohou přihlásit za pomoci svého účtu na Googlu nebo Facebooku a zjednodušit si tak vstup do portálu bez potřeby pamatovat si přihlašovací údaje.

Orientaci v portálu a rychlý přehled o energiích zákazníkům usnadňuje graficky atraktivní a uživatelsky přívětivé prostředí. Tím, že je portál plně responzivní, mohou jeho novou podobu pohodlně využívat nejen na počítači, ale i na tabletu či mobilním telefonu.

Moje MND

Zákazníci na portálu najdou i tzv. budík spotřeby. Díky němu si mohou hlídat optimální nastavení záloh v porovnání se skutečnou spotřebou tak, aby za energie zbytečně nedopláceli. Stačí, aby si zadávali samoodečty. Kromě budíku najdou zákazníci také graf vývoje spotřeby nebo informace o smlouvě či aktuálních cenících.

Portál Moje MND zákazníkům dále nabízí jednoduchý přehled záloh a vyúčtování, kde zjistí, zda mají vše řádně uhrazeno. K platbě záloh nebo případných nedoplatků mohou kromě standardních platebních metod využít také rychlou platbu přes QR kód. V této části mají zákazníci navíc možnost upravovat detaily pro placení záloh za plyn a elektřinu a zasílání vyúčtování za energie nebo si změnit kontaktní údaje. K tomu jim pomůže záložka „Požadavky“, kde jde nahlásit samoodečet plynu a samoodečet elektřiny, měnit způsob úhrad či nám jen napsat zprávu.

Zákazníci, kteří na odběr energií od MND teprve čekají, obdrží své přihlašovací údaje do Moje MND ihned po podpisu smlouvy a pak v portálu mohou sledovat, v jaké fázi se přechod k MND nachází. Věříme, že současné změny portálu povedou ke spokojenosti stávajících zákazníků, ale také k rozšíření řad těch nových.


Články s podobnou tématikou

 

Chcete poradit?

Zanechte nám telefon
a my se vám ozveme.

Chcete poradit?

Zanechte nám telefon
a my se vám ozveme.

+420

Chcete poradit?

Zanechte nám telefon
a my se vám ozveme.

Chcete poradit?

Zanechte nám telefon
a my se vám ozveme.

+420


Member of KKCG Group | Copyright © 2024, MND Energie a.s.

KKCG