MND Energie spouští novou komunikační kampaň

Nová komunikační kampaň

V MND si dlouhodobě zakládáme na férovosti, jednoduchosti a přímém vztahu se zákazníky, proto přicházíme s kampaní, jež tyto hodnoty rozvíjí ještě osobnějším směrem. Naše nová komunikace ukazuje, že energie nejsou jen o cenách, ale především o službě, která lidem pomáhá zvládat běžné životní situace snadno a bez stresu.

Cílem kampaně je přiblížit zákazníkům naši nabídku prostřednictvím příběhů, které se týkají každého z nás. Ústřední postavou se stal Karel, obyčejný člověk, který prochází situacemi, jako jsou stěhování, přepis energií, kontrola plateb nebo rozhodování o fotovoltaice. Na každém kroku ho s MND provázíme, a ukazujeme, že i věci spojené s energiemi mohou být jednoduché, srozumitelné a férové. Hlavní myšlenka kampaně shrnuje tento přístup do následující věty. 

V MND to jde jednoduše tak, jak by to zákazník potřeboval.
Nová komunikace stojí na důkladném poznání potřeb zákazníků. MND v nové komunikaci cílí na skupinu takzvaných „ne-zákazníků", kteří značku znají, ale dosud ji nezvažovali jako svou první volbu. Právě jim chce kampaň ukázat, že MND nabízí jednoduchá řešení jejich potřeb a jsou značkou, na kterou se mohou spolehnout,

uvádí ke komunikaci Jan Sýkora, ředitel marketingu MND Energie.

Kreativní řešení připravila agentura Czech Promotion, která ve výběrovém řízení uspěla díky schopnosti propojit autenticitu s jednoduchostí a přehledností sdělení. Kampaň zahrnuje nejen televizní komunikaci, ale i silnou online přítomnost a další média. Díky tomu zákazníky provázíme krok za krokem od prvního kontaktu až po každodenní správu energií.

Nový přístup má podpořit náš dlouhodobý cíl, stabilní růst a posilování důvěry zákazníků. Kampaň je jedním z kroků, jak tohoto cíle dosáhnout přirozeně a v souladu s hodnotami naší značky.

Chceme růst, ale zůstat věrní tomu, co nás dělá silnými – férovému přístupu, spolehlivosti a lidskému pohledu na energie,

 doplňuje Jan Sýkora. Náš nový TV spot si můžete pustit ve videu níže.