Menu

MND.cz

Volejte zdarma 800 400 500

Moje MND

Přejděte k MND. Pohodlně online.

Vyřešíme za vás jakoukoliv situaci:

Máte rádi osobnější přístup? Jsme tu pro vás.

Volejte zdarma na

800 400 500

od 8 do 22 hodin
každý den

Napište nám e-mailem

mnd@mnd.cz

nebo na korespondenční adresu

MND a.s.
PO BOX č. 11
tř. Těreškovové 2233/28
734 01 Karviná

Navštivte nás v našich

zákaznických centrech

nebo na vybraných pobočkách České pošty

Přechod k nám je jednoduchý v 5 krocích

  1. 1.   Vypracování kalkulace – zdarma a nezávazně

    Nezávaznou kalkulaci můžete jednoduše získat zde nebo na bezplatné zákaznické lince 800 400 500

  2. 2.   Vytvoření nezávazného návrhu smlouvy

    Vezměte si k ruce svoji stávající smlouvu nebo poslední fakturu za energie

  3. 3.   Obdržení smluv k podpisu

    Originály dokumentů k podpisu Vám pošleme zdarma emailem, poštou či kurýrem.

    Zpátky budeme chtít vrátit podepsanou Smlouvu a Plnou moc, na základě kterých vyřídíme veškeré papírování za vás tj.:

    • Podáme výpověď u vašeho stávajícího dodavatele – Pokud stávající dodavatel výpověď schválí, informujeme vás o tom SMS zprávou. Pokud by nám z nějakého důvodu výpověď zamítl, tak vás budeme kontaktovat telefonicky a společně doplníme potřebné informace. Nejčastěji se jedná o správné datum konce platnosti smlouvy.
    • Komunikujeme s distributorem - pokud jste koupili nemovitost či postavili nový dům a nemáte plynoměr/elektroměr či měřidlo není na vaše jméno, i s tím vám dokážeme pomoci a u distributora vše zajistit.
  4. 4.   Čekání na zahájení odběru od MND

    O celém přechodu k nám vás průběžně informuje prostřednictvím SMS zpráv.

    Svůj přechod zároveň můžete sledovat v rámci zákaznického portálu Moje MND, do kterého získáte při sjednání smlouvy přístup.

  5. 5.   Zahájení odběru

    Před zahájením odběru Vás obvykle 1 – 5 dní předem požádáme o nahlášení stavu plynoměru či elektroměru prostřednictvím SMS zprávy.

    Poštou od nás dostanete dopis s rozpisem zálohových plateb pro následujících 12 měsíců.

  1. Jak pracovat se zákaznickým portálem Moje MND?

    Připravili jsme pro vás zbrusu nový zákaznický portál Moje MND,  díky kterému budete mít své výdaje za energie pod kontrolou. Do portálu si můžete zadávat pravidelné samoodečty, díky kterým budete moc online sledovat vývoj vaší spotřeby a vyhnete se tak nečekaným nedoplatkům. Přímo v portálu je možné měnit výši záloh, upravovat kontaktní údaje či zjistit, zda máte uhrazené všechny platby. Více o těchto i dalších funkcionalitách portálu naleznete v jednoduchém návodu, který si můžete stáhnout zde.

  2. Jak dobře posoudit nabídku a na co si dát pozor?

    Ať už se teprve chystáte ke změně dodavatele plynu či elektřiny nebo jste dodavatele již měnili, chtěli bychom Vás upozornit na několik obchodních praktik, na které si dát při posuzování nabídek pozor. Zároveň Vám můžeme s jistotou slíbit, že pokud byste se rozhodli pro MND, s ničím takovým se u nás nesetkáte.

    Dodatky ke smlouvě

    Nedávno se v médiích objevil případ, kdy se známý dodavatel energií snažil přesvědčit své zákazníky prostřednictvím dodatku ke smlouvě k přechodu na smlouvu na dobu určitou. Součástí tohoto dodatku byly sankce při předčasném vypovězení smlouvy. Toto je samo o sobě poměrně běžná praxe a nelze jí nic vytýkat. Dodatek však nešlo nejen na stránkách dodavatele vůbec najít, zákazník ho obdržel až při uzavírání smlouvy a navíc obsahoval matoucí informace o možnostech vypovězení smlouvy. Informace byly psány tak malým písmem, že porušovaly zásadu poctivosti spotřebitelské smlouvy.

    U nás dbáme na to, aby veškeré smlouvy, dodatky a ceníky byly naprosto transparentní. Přístup k zákazníkovi  se neliší podle toho, jestli je nový nebo stávající, ale snažíme se být féroví pořád.

    Bonusy

    Další bohužel rozšířenou praktikou spojenou s dodatky je lákání k jejich podpisu pomocí bonusů a slev, kdy firma komunikuje jednorázovou finanční výhodu. Kolik však bude po podpisu zákazník platit či jakou bude mít sankci při vypovězení smlouvy se dozví jen velmi složitě nebo až po nátlaku na danou firmu.

    U nás se s podobnými fígly nesetkáte, v naší nabídce vždy uvádíme kolik za odebraný plyn zaplatíte. Pokud máme aktuálně lepší nabídku, nabídneme ji všem zákazníkům bez rozdílu.

    Souběh smluv

    Mnoho lidí se v poslední době dostalo do situace, kdy platili zálohy dvěma dodavatelům energií najednou. Říká se tomu tzv. souběh smluv. V praxi by k takové situaci nemělo dojít, ale díky ne zrovna seriózním praktikám obchodníků s energiemi se to bohužel někdy stává. Zákazník si buď nepohlídá řádné vypovězení smlouvy u stávajícího dodavatele nebo i při jejím řádném vypovězení ve smluvně stanovené lhůtě to jeho dodavatel v rámci konkurenčního boje ignoruje.

    MND má seznam takovýchto dodavatelů a pokud jste u některého z nich, tak ani od něj se nemusíte bát odejít. Jejich praktiky totiž známe a na jejich fígle Vás upozorníme. Výše uvedená situace Vám tedy u nás nehrozí.

    Ne podomnímu prodeji

    MND podomní prodej nevyužívá. Nezřídka se však dostáváme do situace, kdy nám naši zákazníci s překvapením volají s informací, že se s „naším“ podomním prodejcem setkali. Jedná se bohužel o parazitování na našem dobrém jméně zneužívání naší nabídky. V případě, že byste se s takovým podomním prodejcem setkali, neváhejte nás prosím kontaktovat na bezplatném telefonním čísle 800 400 500.

    Proč podomní prodej nevyužíváme?

    Podomní prodej je často založen na překrucování informací a nátlakových praktikách. Nejčastější fígl podomních prodejců spočívá ve vydávání se za někoho jiného. Někdy dokonce i na slibu, že zákazník zůstane u stávajícího „poskytovatele“ služeb. V tomto termínu je ovšem skryt háček, kdy prodejce záměrně mate zákazníka záměnou distributora a obchodníka. Praktiky podomních prodejců jdou dokonce tak daleko, že jsou hlášeny případy, kdy pod záminkou kontroly plynoměru/elektroměru byla zákazníkem nevědomky podepsána nová smlouva na plyn/elektřinu. 

  3. Proč nabízíme garanci dlouhodobé výhodnosti pro odběr nad 8MWh/rok?

    MND je největším těžařem plynu a ropy v České republice a patří dlouhodobě k nejvýznamnějším velkoobchodníkům s plynem nejen v ČR, ale i v Evropě a navazuje na stoletou tradici. MND proto umí nabídnout všem zákazníkům výhodnou cenu za jednotku plynu (kWh) bez ohledu na to jestli plynem domácnost topí či vaří. Naše cenová politika je ale stanovena tak, že všem domácnostem k ceně za spotřebovaný plyn účtujeme i reálné náklady na zákaznický servis. Domácnosti s opravdu malým odběrem tak u MND znevýhodňují relativně vyšší měsíční paušály oproti některým konkurenčním tarifům. Garanci výhodnosti tak zatím do spotřeby 8MWh/rok nenabízíme. Pro většinu zákazníků v těchto odběrech bude ale pořád výhodné k MND přejít. Více v sekci porovnejte si na našem webu.

  4. Proč je výhodné zvolit smlouvu bez závazků?

    Mnoho zákazníků, kteří se rozhodují pro změnu dodavatele se ptá, zda u smlouvy na dodávky plynu zvolit dobu určitou či neurčitou, tedy zda se smluvně uvázat na delší období, nebo si ponechat svobodu kdykoliv odejít. V MND jsme přesvědčeni, že smlouva bez závazků, která neobsahuje fixaci ceny a pěněžité sankce, je pro zákazníka vždy výhodnější.

    Abyste si mohli udělat vlastní názor, uvádíme v tabulce níže hlavní výhody a nevýhody fixace:

    Při porovnávání ceny doporučujeme vždy zkontrolovat, jestli Vás daná smlouva neuváže na dlouhé období, popřípadě zda je jednoduše vypověditelná a s výpovědí nesouvisí nějaké poplatky či sankce.

    Doporučujeme také dát si pozor na různé dodatky ke smlouvě, které Vás pod příslibem krátkodobého finančního bonusu či slevy smluvně uvážou na dobu určitou. Pokud jste u současného dodavatele vázáni smlouvou na dobu určitou, pohlídejte si také, aby nedošlo k jejímu automatickému obnovení. Většinou máte právo ve stanovené lhůtě před vypršením smlouvy oznámit její zrušení, ale datum vypršení je často počítáno již od podpisu smlouvy, ne od momentu zahájení dodávky. Pozor na nabídky, které Vás smluvně uvážou na delší období, ale cenu Vám nefixují

  5. Kolik mě bude stát přechod k MND?

    Za přechod neúčtujeme žádné poplatky, navíc za Vás vše zařídíme.

  6. Jak dlouho bude trvat přechod k MND?

    Záleží na typu smlouvy, kterou máte uzavřenou s vaším současným dodavatelem. Pokud máte smlouvu na dobu neurčitou, obvyklá výpovědní lhůta jsou 3 měsíce. Pokud máte ale smlouvu na dobu určitou s fixací např. na rok, budete muset vydržet u stávajícího dodavatele do konce její platnosti nebo uhradit případnou sankci dodavateli za předčasné ukončení smlouvy. Celý přechod pak zařídíme samozřejmě za vás.

  7. Od kdy je smlouva platná?

    Smlouva začíná platit v den podpisu a účinná je od chvíle zahájení dodávek od naší společnosti. Kdo může změnit dodavatele elektřiny?
    K uvolnění trhu s elektřinou došlo ke dni 1. 1. 2006. Od té doby mohou změnit dodavatele všichni odběratelé, a to i domácnosti. Vše se řídí zákonem č. 458/2000 Sb.

  8. Jak můžu změnit způsob platby a vracení přeplatků?

    Společnost MND nabízí svým klientům několik možností platby zemního plynu. Mezi ně patří následující: inkasní platba z bankovního účtu, sdružené inkaso SIPO, trvalý příkaz k úhradě z bankovního účtu nebo složenka. Pro změnu způsobu platby nám napište na mnd@mnd.cz nebo volejte 800 400 500. Změna vrácení přeplatků: pokud měníte svůj bankovní účet určený pro zasílání přeplatků, pak nás o tom informujte na mnd@mnd.cz nebo volejte 800 400 500.

  9. Jak můžu změnit zálohové platby?

    Výše zálohové platby se odvíjí od ročního spotřebovaného množství zemního plynu. Toto množství lze zjistit z poslední faktury za celý uplynulý rok. Upozornění: v případě úhrady zálohové platby pomocí trvalého příkazu v bance nebo inkasní platbou je nutné upravit bankovní příkazy tak, aby jejich aktuální výše odpovídala změněné zálohové platbě. Pro změnu výše zálohové platby volejte 800 400 500 nebo napište na mnd@mnd.cz s uvedením Vašeho jména, příjmení a čísla smlouvy.

  10. Jak můžu změnit své osobní údaje?

    Pokud dojde ke změně některých osobních údajů (příjmení, trvalé bydliště, korespondenční adresa, telefon, email, jiné), pak tuto změnu zašlete na adresu mnd@mnd.cz nebo volejte 800 400 500.

  11. Jak se dozvím, kdy a komu mám platit?

    O průběhu změny dodavatele vás budeme informovat prostřednictvím sms zprávy a e-mailu. Před vlastním začátkem odběru od nás obdržíte uvítací dopis, ve kterém naleznete všechny potřebné informace.

  12. Kdo provádí odečty a kdy obdržím vyúčtování?

    I po změně dodavatele provádí odečty odběrného místa stejný distributor (provozovatel distribuční soustavy), proto se nemění ani termíny odečtů. Vyúčtování spotřeby budete tedy dostávat ve stejném termínu jako u předchozího dodavatele.

  13. Chtěl bych platit inkasem, jak na to?

    Abychom mohli inkasovat platby z Vašeho bankovního účtu, je na začátku nutné navštívit Vaši banku a tam zařídit souhlas s inkasováním na náš bankovní účet. Bez tohoto souhlasu není možné platbu inkasem realizovat. Upozorňujeme, abyste nepoužívali žádné variabilní a specifické symboly a na účtu měli vždy dostatek finančních prostředků.

  14. Kdy dostanu konečné vyúčtování od předchozího dodavatele?

    Konečné vyúčtování od Vašeho předchozího dodavatele byste měli obdržet nejpozději do jednoho měsíce od data změny dodavatele.
    Doporučujeme:

    Při změně dodavatele provádí distributor odečet stavů měřidla pro vystavení konečné faktury obvykle tzv. odhadem. Odhad nemusí vždy odpovídat skutečnosti, proto doporučujeme k datu převedení provést samoodečet měřidla a tento stav nahlásit na naší zákaznické lince nebo na zákaznické lince předchozího dodavatele.

    K nahlášení distributorovi by mělo dojít maximálně 5 dní od data změny dodavatele.

  15. Nebude se odpojovat plynoměr?

    Plynoměr je majetkem distributora, při změně obchodníka k odmontování nedochází. Je to čistě administrativní záležitost.

  16. Kdy budeme dostávat od MND vyúčtování dodávek plynu?

    Roční vyúčtování obdržíte v podobném termínu jako doposud. Odečet provádí Provozovatel distribuční soustavy, jeho odečtové trasy se při změně dodavatele nezmění.

  17. Co mám dělat, když mám poruchu na plynoměru?

    Volejte pohotovostní linku příslušného provozovatele distribuční soustavy (PDS) - pro celou ČR platí telefonní číslo 1239.

  18. Můžu provést samoodečet plynoměru?

    Společnost MND Vám nabízí možnost zadávání kontrolních samoodečtů do distribuční sítě. Tento samoodečet je zapotřebí zaslat vždy na e-mail mnd@mnd.cz. Zpráva musí obsahovat tyto informace:

    příjmení a jméno zákazníka, číslo odběrného místa (EIC kód), popř. vaší smlouvy, stav plynoměru (v m3).

    Upozornění pro nové zákazníky - abychom Vám účtovali to, co skutečně spotřebujete, je nutné nám oznámit Váš samoodečet při zahájení odběru plynu od MND na e-mail mnd@mnd.cz. Samoodečet nám zašlete v rozmezí 5 pracovních dní před a 5 pracovních dnů po datu prvního odběru od MND a.s.. Jinak vám bude v konečné faktuře od původního dodavatele a v první od MND stanovena spotřeba odhadem distribuční společnosti a nebude tedy přesná.

  19. Když s vámi uzavřu smlouvu, nebudu po dobu převádění bez proudu?

    O celý proces převedení se postaráme my a zajistíme tedy také plynule navazující dodávky elektřiny.

  20. Můžu provést samoodečet elektroměru?

    Společnost MND Vám nabízí možnost zadávání kontrolních samoodečtů provozovateli distribuční sítě. Tento samoodečet je zapotřebí zaslat vždy na e-mail: mnd@mnd.cz

    Zpráva musí obsahovat tyto informace: Příjmení a jméno zákazníka, číslo odběrného místa (EAN kód), popř. Vaší smlouvu, stav elektroměru (v kWh), popř. fotografii číselníku elektroměru.

    Samoodečet můžete provést až desetkrát v rámci jednoho kalendářního roku, nezapomeňte nám ho ale zaslat do 30 kalendářních dnů od jeho provedení (dle vyhlášky o pravidlech trhu č. 541/2005 Sb. §32, odst. 9).

    Upozornění pro nové zákazníky - abychom Vám účtovali to, co skutečně spotřebujete, je nutné nám oznámit Váš samoodečet při zahájení odběru elektřiny od MND na e-mail mnd@mnd.cz. Samoodečet nám zašlete v rozmezí 5 pracovních dní před a 5 pracovních dnů po datu prvního odběru od MND a.s.. Jinak Vám bude v konečné faktuře od původního dodavatele a v první od MND stanovena spotřeba odhadem distribuční společnosti a nebude tedy přesná.

  21. Jaké je složení ceny elektřiny?

    Cena se pro domácnosti s odběrem do 63 MWh skládá z následujících částí:

    A) obchodní část, která je obsažena v ceníku MND a.s., má tyto části:
    1. jednotkovou cenu za komoditu Kč/MWh
    2. stálou měsíční platbu Kč/měsíc

    B) Regulovaná část, kterou MND nemůže nijak ovlivnit a je stanovena Energetickým regulačním úřadem (dále jen ERÚ) za regulované služby distributora plynu, má tyto části:
    1. jednotkovou cenu za komoditu Kč/MWh
    2. stálou měsíční platbu Kč/měsíc.

    Aktuální výši regulované složky ceny plynu naleznete na webových stránkách Energetického regulačního úřadu.

    Celkovou výši ceny včetně DPH najdete v příloze našeho ceníku. Cena plynu se pro Vás přestupem k MND mění pouze v části obchodní, ostatní platby a daně jsou stejné jako doposud. Cena pro domácnosti s odběrem nad 63 MWh neobsahuje měsíční platby, ale tzv. platby kapacitní, které jsou vypočteny u MND převodem na odebrané MWh.

  22. Jaké jsou regulované ceny plynu a elektřiny pro rok 2017?

  23. Jak vysoká je daň z elektřiny?

    Daň z elektřiny ve výši 28,30 Kč/MWh je uplatňována na veškerou vyrobenou elektřinu s výjimkou elektřiny pocházející z obnovitelných zdrojů energie, na straně spotřeby je od daně osvobozena elektřina používaná v některých energeticky náročných odvětvích (např. elektrolytické nebo metalurgické procesy, trakční doprava, spotřeba elektřiny pro výrobu elektřiny nebo kombinovanou výrobu elektřiny a tepla a další). Daň z elektřiny je obdobně jako daň z přidané hodnoty hrazena za finální produkt, tj. konečnými odběrateli.

  24. Jaká bude po změně dodavatele má distribuční sazba?

    Pokud při změně dodavatele elektřiny výslovně nepožádáte provozovatele distribuční soustavy o změnu technických parametrů připojení k elektrizační soustavě, není pro změnu sazby důvod.

  25. Jaké jsou podmínky pro přiznání distribuční sazby? Kde je zjistím?

    Podmínky pro přiznání jednotlivých distribučních sazeb stanovuje cenové rozhodnutí Energetického regulačního úřadu č. 9/2009. V zásadě platí, že každému odběrateli z kategorie domácností může být přiznána jednotarifní sazba pro standardní spotřebu (D01d nebo D02d) nebo dvoutarifní sazba D61d pro víkendový režim. Identicky pak pro podnikatelský maloodběr může být přiznána jednotarifní sazba pro standardní spotřebu (C01d, C02d nebo C03d) Kromě výše uvedených sazeb má dále odběratel, který se rozhodne pro využití elektřiny k vytápění domácnosti nebo ohřev teplé užitkové vody, možnost využít některé z dvoutarifních sazeb, a to za předpokladu, že splní určité doplňující podmínky, mezi něž patří: řádná instalace daného typu topného spotřebiče, zajištění blokování tohoto spotřebiče v době platnosti vysokého tarifu, s výjimkou sazeb C25d a D25d, určených pro akumulační ohřev teplé užitkové vody, také dodržení určitého minimálního podílu příkonu topných spotřebičů (topení, bojleru atd.) na celkovém instalovaném příkonu v odběrném místě, případně prokázáním, že tepelný výkon instalovaných spotřebičů odpovídá tepelným ztrátám objektu (konkrétní údaje o minimálním podílu příkonu jednotlivých spotřebičů na celkovém instalovaném příkonu jsou stanoveny ve výše uvedeném cenovém rozhodnutí). . zajištění samostatně měřeného přívodu u sazeb určených pro tepelná čerpadla v podnikatelském maloodběru (C55d a C56d) Informace lze také získat od jednotlivých distribučních společností, které jsou odpovědné za přiznání konkrétní sazby na základě údajů o charakteru spotřebičů poskytnutých ze strany odběratele.

  26. Kdo provádí výměnu elektroměru a jeho zaplombování?

    Distributoři (ČEZ, E.ON, PRE), kteří jsou majiteli elektroměru.

  27. Kdo se bude starat o elektroměr, když změním dodavatele?

    Se změnou dodavatele se distributor nemění. Distributor bude i nadále odpovědný za odečty spotřeby a spravování elektroměrů.

  28. Zůstane mi sazba (tarif) i po změně dodavatele?

    Pokud odběratel při změně dodavatele elektřiny současně nepožádá provozovatele distribuční soustavy o změnu technických parametrů připojení k elektrické soustavě, neexistuje žádný důvod pro změnu sazby. K technickým parametrům patří například velikost jmenovité proudové hodnoty hlavního jističe před elektroměrem nebo příkon a charakter elektrických topných spotřebičů instalovaných v jeho odběrném místě. Samotná změna dodavatele elektřiny však nevyvolá nový proces přiznání distribuční sazby, protože ze strany odběratele nedojde k fyzické změně charakteru odběru elektřiny.

  29. Je možné změnit časy spínání HDO?

    Spínání časů pro VT a NT změnit nelze. Elektroměr, včetně zařízení HDO, je majetkem distribuce. Tyto časy se ani po změně dodavatele nemění.

  30. Jaké jsou časy spínání nízkého tarifu u elektřiny?

    HDO je systém hromadného dálkového ovládání, prostřednictvím kterého je v průběhu dne u odběratelů dálkově přepínán nízký a vysoký tarif a současně ovládány některé spotřebiče. Cena elektřiny v době platnosti nízkého tarifu je pro zákazníka levnější. V době platnosti nízkého tarifu se u zákazníka spínají zařízení sloužící k vytápění objektů nebo k ohřevu teplé vody. Časy spínání nízkého tarifu jsou k dispozici na internetových stránkách příslušných provozovatelů distribučních soustav, a dále se o nich zákazník může informovat na telefonických informačních linkách nebo v zákaznických centrech. Tyto časy mohou být ze strany distributora měněny, jakákoliv změna však musí být zveřejněna minimálně s týdenním předstihem.

  31. Jak reklamovat?

    Vaše reklamace zasílejte na e-mail: reklamace@mnd.cz. Zpráva by měla obsahovat tyto informace:

    Příjmení a jméno zákazníka

    Kontaktní údaje (telefon, email, adresa)

    Číslo odběrného místa (EIC Kód, číslo smlouvy)

    Popis reklamované události.

  32. Kdo zpracovává osobní údaje?

    Seznam osob, které jsou na základě smluv uzavřených podle ustanovení § 6 ZoOOÚ pověřeny zpracováním osobních údajů zákazníků MND

    Vážení zákazníci, Vaše osobní údaje předáváme, pro účely níže uvedené, i třetím osobám tzv. zpracovatelům, a to na základě smlouvy o zpracování osobních údajů, kterou uzavíráme podle zákona o ochraně osobních údajů. Zde najdete seznam zpracovatelů, kterým jsou tato data předávána. Ujišťujeme Vás, že s Vašimi osobními údaji je nakládáno v souladu se zákonem.

    Název:     ATODA Telemarketing, spol. s r.o.
    Sídlo:    České Budějovice, Čechova 1/164, PSČ 37001
    IČO:    48115916
    Účel:    pro technickou a administrativní podporu
     

    Název:     Conectart s.r.o.
    Sídlo:    Opletalova 1015/55, Nové Město, 110 00 Praha 1
    IČO:    24728055
    Účel:    pro technickou a administrativní podporu
     

    Název:     QualityBrands, s.r.o.
    Sídlo:    Brno, Mečová 335/10, PSČ 60200
    IČO:    27687198
    Účel:    pro technickou a administrativní podporu
     

    Název:     EFSETE s.r.o.
    Sídlo:    Janáčkova 3277/22a, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava
    IČO:    28587324
    Účel:    pro technickou a administrativní podporu
     

    Název:     UTILITIES SYSTEMS a.s.
    Sídlo:    Praha 1, Hybernská 8, č.p. 1000, PSČ 11000
    IČO:    26697599
    Účel:    pro technickou a administrativní podporu
     

    Název:     APS CZ&SK SERVICES s.r.o.
    Sídlo:    Celetná 988/38, Staré Město, 110 00 Praha 1
    IČO:    02087758
    Účel:    pro technickou a administrativní podporu
     

    Název:     RICOH Czech Republic s.r.o.
    Sídlo:    Praha 4, U Hellady 697/4, PSČ 14000
    IČO:    48117820
    Účel:    pro technickou a administrativní podporu
     

    Název:     SAZKA FTS a.s.
    Sídlo:    K Žižkovu 851/4, Vysočany, 190 00 Praha 9
    IČO:    01993143
    Účel:    pro technickou a administrativní podporu
     

    Název:     SAZKA a.s.
    Sídlo:    Praha 9, K Žižkovu 851, PSČ 19093
    IČO:    26493993
    Účel:    pro technickou a administrativní podporu
     

    Název:     STEM/MARK, a.s.
    Sídlo:    Praha 8 - Libeň, Chlumčanského 497/5, PSČ 18000
    IČO:    61859591
    Účel:    pro technickou a administrativní podporu
     

    Název:     UniCall Communication Group s.r.o.
    Sídlo:    České Budějovice - České Budějovice 4, U Smaltovny 625, PSČ 37001
    IČO:    28091531
    Účel:    pro technickou a administrativní podporu
     

    Název:     Ušetřeno.cz s.r.o.
    Sídlo:    Praha 4 - Michle, Jemnická 1138/1, PSČ 14000
    IČO:    24684295
    Účel:    pro technickou a administrativní podporu
     

    Název:     Dropick s.r.o.
    Sídlo:    Pod bání 2146/8, Libeň, 180 00 Praha 8
    IČO:    28436491
    Účel:    pro technickou a administrativní podporu
     

    Název:     DomiCall Brno s.r.o.
    Sídlo:    Cejl 40/17, Brno – Zábrdovice, PSČ 602 00
    IČO:    03465152
    Účel:    pro technickou a administrativní podporu
     

    Název:     SIMIO, a.s.
    Sídlo:    Pod bání 2146/8, Libeň, 180 00 Praha 8
    IČO:    27655709
    Účel:    pro technickou a administrativní podporu
     

    Název:     Česká pošta, s.p.
    Sídlo:    Politických vězňů 909/4, 225 99, Praha 1
    IČO:    47114983
    Účel:    pro technickou a administrativní podporu

  33. Jak ukončit smlouvu u MND?

    Ukončení smlouvy u MND podáte Žádostí o ukončení smlouvy, kterou najdete v dokumentech ke stažení. Po jejím přijetí bude Smlouva o sdružených službách dodávky zemního plynu ukončena a následně zpracována ukončovací faktura od MND.