MND.cz

Chcete uspořit na energiích?

Jak převedete energie k MND?

  1. Vyplníte jednoduchý online formulář
  2. Smlouvu podepíšete online myší na počítači nebo prstem na mobilu
  3. Nahrajete nám přes svůj telefon nebo počítač některý z dokumentů od stávajícího dodavatele (faktura, smlouva, dodatek ke smlouvě), které nám pomohou správně vyřídit přechod k MND.
  4. Energie máte nastaveny

Potřebujete poradit?
Zanechte nám kontakt.

+420

Recenze našich zákazníků

Nejlepší referencí jsou pro nás pozitivní recenze a reakce našich zákazníků, proto zde uvádíme jejich příklady z našeho Facebooku.

mnd

Plyn a elektřinu nabízíme:

DLOUHODOBĚ
VÝHODNĚ

Ceny hlídáme tak, abyste u nás byli spokojeni dlouhodobě.

JEDNODUŠE

Naše dokumenty jsou jednoduché a srozumitelné. Snadno se v nich vyznáte.

FÉROVĚ

Jsme nejdoporučovanější dodavatel energií. Věří nám už více než 250 tisíc zákazníků.

DOSTUPNĚ

Denně od 8 do 20 h zdarma na 800 400 500 a nonstop online portál Moje MND.

Díky tomu jsme již třetím rokem nejdoporučovanějším dodavatelem energií. Více zde

Časté dotazy k přepisu energií

Jak dlouho změna dodavatele trvá?

Délka procesu změny dodavatele se vždy odvíjí od podmínek Vaší smlouvy u současného dodavatele. V případě, že máte aktuálně smlouvu na dobu neurčitou, bude se Vás s největší pravděpodobností týkat tříměsíční výpovědní lhůta. Pokud máte smlouvu na dobu určitou, vždy je nutné dodržet stávající závazek.

Jaké dokumenty potřebuji k vyřízení změny dodavatele?

Po sepsání návrhu smlouvy Vám bude odeslána předvyplněná MND smlouva a MND plná moc. Dokumenty pouze zkontrolujete, podepíšete a přiložíte k nim Vaši smlouvu se současným dodavatelem.

Po dokončení online podpisu jsem zjistil, že mám chybu v příjmení nebo jiném osobním údaji. Co mám dělat?

V případě, že naleznete nesrovnalost na naší smlouvě, kontaktujte prosím naši bezplatnou zákaznickou linku 800 400 500 nebo napište na naši e-mailovou adresu mnd@mnd.cz, kde Vám rádi dokumenty opravíme a pošleme znovu k vašemu podpisu.

Nepřišel mi email s online podpisem/dokumenty, co mám dělat?

Odkaz pro podepsání odchází jak emailem, tak SMS. Přes mobil je podpis jednodušší, proto doporučujeme využít tuto metodu. Pokud chcete přesto dokumenty podepsat v&nbsplpočítači a email s podpisem nenaleznete ani ve složce Nevyžádaná pošta nebo Spam, kontaktujte prosím naši bezplatnou zákaznickou linku 800 400 500 nebo napište na naši e-mailovou adresu mnd@mnd.cz, kde Vám poradíme s dalším postupem.

Nedaří se mi autenticky vytvořit online podpis, jak mám postupovat?

Online podpis se musí podobat co nejvíce tomu skutečnému. Počet pokusů na podpis máte proton neomezený. Doporučujeme využít mobilní přístroj, na něm se tahem prstu dělá lépe než myší v klasickém počítači.

Přečtěte si více


Member of KKCG Group | Copyright © 2022, MND Energie a.s.

KKCG