Menu

800 400 500

Moje MND

Zákaznický portál Moje MND

Připravili jsme pro vás nový design prostředí zákaznického portálu, díky kterému budete mít svoji spotřebu a výdaje za energie přehledně a plně pod kontrolou. Nyní ještě přehlednější a uživatelsky příjemnější.


Co vše naleznete v novém Moje MND?

Moje MND obsahuje celkem 4 sekce, do kterých je možné se prokliknout podle toho, co vás zrovna zajímá. Všechny sekce najdete níže i s popisem, co v nich naleznete.

Zákaznický portál Moje MND

 

A jaké novinky vás v novém Moje MND čekají?

 

Nový budík hlídající vaši spotřebu a optimální nastavení záloh

V rámci inovace portálu jsme se zaměřili především na tzv. budík, který naleznete v rámci záložky „Odběrné místo“. Ohlídá správné nastavení záloh vůči vaší spotřebě, kterou si můžete průběžně zadávat prostřednictvím samoodečtů. Věříme, že při současné situaci na trhu tuto funkcionalitu oceníte.

Budík vám zároveň srovnává aktuální zálohu s doporučenou minimální zálohou, kterou byste měli platit od teď do nejbližšího vyúčtování, abyste se tak vyhnuli nečekanému nedoplatku. Budík je aktivován zadáním alespoň jednoho samoodečtu. Doporučujeme vám však tyto samoodečty provádět pravidelně, aby zobrazování dat ideálně monitorovalo vaši spotřebu během fakturačního období. Portál vám proto umožňuje nastavení připomínek na zadání samoodečtu.

Kromě budíku ve stejné záložce naleznete i přehledný graf spotřeby a veškeré smluvní dokumenty včetně uzavřených, aktuálně platných i navazujících ceníků v podobě PDF.

 

Přehled plateb s možností rychlé platby přes QR kód

Portál vám dává přehled nad platbami záloh a vyúčtováním. Jednoduše si zde v rámci záložky „Zálohy a vyúčtování“ zkontrolujete, zda máte vše řádně uhrazeno.

Pokud evidujeme nějakou neuhrazenou platbu, pak vás na ni portál upozorní ihned na úvodním přehledu v rámci varovné lišty nebo rovnou u konkrétního odběrného místa. Větší detail získáte buď kliknutím na tlačítko „Zobrazit detail“ nebo přímo v rámci výše uvedené záložky „Zálohy a vyúčtování“. Platbu následně lze provést přes tlačítko „Zaplatit“, kde se vám zobrazí veškeré potřebné údaje pro provedení platby vč. QR kódu pro rychlou platbu.

 

Máte uzavřenou smlouvu s MND, ale ještě neodebíráte energie – i pro vás je Moje MND

Pokud jste si uzavřeli smlouvu s MND a čekáte na zahájení odběru, pak po podpisu smlouvy i vy od nás obdržíte přihlašovací údaje. Můžete si tak jednoduše a kdykoliv zkontrolovat, v jaké fázi se váš přechod k MND nachází.

 

Stávající zákazníci MND

Jste-li již zákazníkem MND a využíval jste někdy v minulosti původní zákaznický portál Moje MND, vaše přístupové údaje zůstávají beze změny. Alternativně je nově možné se přihlásit pomocí spárování se svým Google či Facebook účtem.

 

Kvalitní zobrazení portálu i na mobilu či tabletu

I přesto, že většina našich zákazníků pracuje s portálem spíše na počítači, příznivé zprávy máme i pro ty, jež jsou zvyklí si své záležitosti vyřizovat tzv. za chodu. Nová verze Moje MND je optimalizována i pro zobrazení na mobilu či tabletu.


Mohlo by vás zajímat

 

 

Pomohl vám tento článek?

Napište nám prosím, pokud vám nějaká informace v článku chybí. Na základě vašeho podnětu můžeme pomoci dalším zákazníkům.

Svoje konkrétní dotazy k našim produktům a službám však prosím pište na mnd@mnd.cz nebo volejte 800 400 500. Vašemu požadavku se tak můžeme věnovat dříve.

Děkujeme za vaši odpověď



Nenašli jste odpověď?

Pokud jste nenašli odpověď na svůj dotaz, neváhejte nás kontaktovat.
Volejte zdarma 800 400 500 nebo pište na adresu mnd@mnd.cz.