Stěhujete se? Energie si přepište online Jednoduchý převod energií při koupi nebo pronájmu nemovitosti u nás vyřídíte bez papírů

Stěhujete se? Energie si přepište online

Jednoduchý převod energií při koupi nebo pronájmu nemovitosti u nás vyřídíte bez papírů

Tradice 100 let tezby

Jak převedete energie k MND?

Vyplníte jednoduchý formulář

Začněte vyplněním jednoduchého formuláře.

Podepíšete smlouvu

Smlouvu podepíšete online myší na počítači nebo prstem na mobilu.

Vyfotíte a nahrajete dokumenty

Poradíme vám, které další dokumenty jsou potřebné. Stačí je na telefonu vyfotit a nahrát.

Hotovo!

Energie máte nastaveny.


Získejte výhodné energie od MND

patron

Nechte nám na sebe kontakt

Ozveme se vám a zašleme zdarma nezávaznou nabídku

+420
Tato stránka je chráněna systémem reCAPTCHA a vztahují se na ni Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky společnosti Google.

Potřebné dokumenty v situaci stěhování a pronájem

  • Jaké dokumenty je zapotřebí doložit, vám poradíme přímo v průběhu vytváření online objednávky. Umožníme jejich nafocení a nahrání přes mobil, nebo ze souboru. Případně dokumenty pomůžeme vytvořit. Jestliže nebudete mít vše po ruce, nevadí. Rozpracovanou objednávku si uložíte a dokumenty dohrajete později.

  • Dokumenty, které jsou nejčastěji potřebné v situaci stěhování a pronájmu jsou uvedeny v pravém sloupci.



  • Kopie posledního vyúčtování nebo smlouvy původního odběratele
  • Kupní nebo nájemní smlouva, popř. i vyrozumění o vkladu do katastru nemovitostí
  • Plná moc od původního odběratele energií
  • Předávací protokol se stavem měřidel elektřiny a/nebo plynu

Plyn a elektřinu nabízíme…

Dlouhodobě

Ceny hlídáme tak, abyste u nás byli spokojeni dlouhodobě.

Jednoduše

Naše dokumenty jsou jednoduché a srozumitelné. Snadno se v nich vyznáte.

Férově

Držíme slovo. Věří nám
už na 250 tis. zákazníků.

Dostupně

Denně od 8 do 20 h zdarma na 800 400 500 a nonstop online portál Moje MND.

Časté dotazy k přepisu energií

Přepis mezi dvěma zákazníky MND trvá zhruba 14 dní od okamžiku, kdy nám předáte všechny potřebné dokumenty. 

Jestliže původní zákazník odebíral od jiného dodavatele, trvá přepis k MND v průměru 45 dnů od okamžiku, kdy nám předáte všechny potřebné dokumenty. Při přepisu mezi rodinnými příslušníky původní dodavatel vyžaduje dodržení sjednané doby smlouvy a dokončení přepisu je pak delší.

Jaké dokumenty je zapotřebí doložit, vám poradíme přímo v průběhu vytváření online objednávky. Budou se lišit podle oblasti, v níž energie odebíráte, a podle předchozího dodavatele do odběrného místa. Nejjednodušší je přepis mezi dvěma zákazníky MND.

Jestliže nebudete mít vše po ruce, nevadí. Rozpracovanou objednávku si uložíte a dokumenty dohrajete později.

Nejčastěji budete potřebovat:

  1. Dokument, ze kterého lze vyčíst číselný kód jednoznačně identifikující odběrné místo (tzv. EAN u elektřiny, EIC u plynu), stávajícího dodavatele apod. Nejlepší je získat od původního zákazníka jeho poslední vyúčtování nebo kopii smlouvy.
  2. Doklad osvědčující váš vztah k odběrnému místu a oprávnění provádět na něm změny, tj. kupní nebo nájemní smlouvu, popř. i vyrozumění o provedeném vkladu do katastru nemovitostí.
  3. Plnou moc od původního zákazníka, který v daném místě energie odebíral. Ukončení starých smluv a sjednání nových tak bude možno vyřídit najednou, bez rizika nenavazujících dodávek a neoprávněného odběru.
  4. Předávací protokol s uvedením stavu měřidel elektřiny a/nebo plynu ke dni předání bytu či domu. Nahlášení stavu sice není povinné, ale zajistí, že původní zákazník obdrží přesné konečné vyúčtování a u vaší smlouvy bude evidován přesný počáteční stav odběru. Bez nahlášeného stavu měřidla se spotřeba stanovuje odhadem dle právních předpisů.


Nemusíte, volba dodavatele je čistě na vašem rozhodnutí. Samozřejmě za předpokladu, že jste se s majitelem dohodli, že budete mít energie napsané na sebe.

MND vás bude o průběhu přepisu po celou dobu informovat prostřednictvím SMS zpráv nebo e‑mailem. Sami si můžete jeho stav také kdykoli ověřit na portálu Moje MND.

Ano, celý proces včetně podpisu dokumentů opravdu probíhá zcela online na vašem počítači, tabletu či chytrém telefonu.

  • Do online objednávky můžete v čase přistupovat z různých zařízení. Např. si ji rozpracovat na počítači, uložit a později znovu otevřít na mobilním telefonu.
  • Podpis dokumentů snadno provedete prstem na displeji telefonu či tabletu, nebo myší na obrazovce počítače.
  • Dokumenty, které potřebujete vložit do objednávky a máte k dispozici jen v papírové podobě, můžete přímo v prostředí objednávkového formuláře vyfotit telefonem a uložit.