Menu
Zákaznický portál VO
28. 11. 2019

Zákaznická zkušenost v MND oceněna Hospodářskou komorou

Hospodářská komora vyzdvihla zákaznickou zkušenost MND. Označila MND jako lídra v energetice a my jsme rádi, že můžeme s naším prozákaznickým přístupem být pomyslným vzorem pro ostatní.

Mezi rozhodující kritéria při výběru dodavatele energií patří pro většinu českých zákazníků cena, důvěryhodnost, ale také zákaznická zkušenost. Právě na úroveň zákaznické zkušenosti se zaměřila Hospodářská komora – využila k tomu aktuální průzkum agentury SC&C.

Z výsledků tohoto průzkumu vychází, že dodavatelé energií mají stále potenciál ke zlepšení svého přístupu k zákazníkům. Z maximálního počtu 100 bodů utility v průměru ve výzkumu dosáhli 58 bodů. Jsme rádi, že MND s 83 body vede energetiku směrem k férovému jednání se zákazníky. Z výsledků vyplývá, že MND je schopno konkurovat prozákaznicky orientovaným značkám i v jiných oborech, jako jsou například e-shopy či cestovní kanceláře.

„Zákazníci jsou pro nás na prvním místě a označení „lídra“ na poli zákaznické zkušenosti od Hospodářské komory si velmi vážíme. Ukazuje nám, že jdeme správnou cestou. Zároveň je také závazkem a současně motivací v našem přístupu vytrvat i do dalších let.“ uvádí Jan Sýkora, ředitel prodeje a marketingu MND.

Výsledky průzkumu vyšly v tištěné podobě v měsíčníku Hospodářské komory. Elektronickou verzi si můžete přečíst zde (32. strana).

Více informací o průzkumu:

V období od 11. 11. 2018 do 15. 1. 2019 provedla společnost SC&C průzkum na vzorku více než 5 300 respondentů. Cílem bylo zjistit situaci zákaznické zkušenosti v různých oborech za pomocí Brand Comparison indexu (BC index). BC index je založen na 3 základních pilířích: míra spokojenosti zákazníka s přístupem a nabídkou dané značky, pravděpodobnost doporučení dané značky a nejoblíbenější značka v oboru bez ohledu na to, zda je respondent zákazníkem nebo ne.

Spočítejte si, kolik můžete ušetřit s MND:

Plyn z první ruky

Elektřina

Zpět na archiv